نگاه روز
الاهه بقراط
این روزها در ارتباط با اعتصاب کامیونداران ایران تحلیلها و بیانیههای زیادی به کیهان لندن میرسد که در بخش «دیدگاه» و «تریبون آزاد» منتشر میشوند.
در حالی که گروههای ایرانی خارج کشور با صدور بیانیه به حمایت از اعتصاب کامیونداران و رانندگان ماشینهای سنگین میپردازند، این پرسش مطرح میشود که چرا اصناف و گروههای اجتماعی مختلف در ایران نیز فقط با صدور بیانیههایی که در آنها به درستی بر مشکلات مشترک و حقوق مشترک و اهداف مشترک نیز تأکید شده، به پشتیبانی پرداخته و برای رسیدن به حقوق و اهداف مشترک به اعتصاب کامیونداران نمیپیوندند؟!





