نگاه روز | صدور بیانیه از سوی اصناف کافی نیست! با پیوستن به اعتصاب باید از کامیونداران حمایت کرد

جمعه ۹ خرداد ۱۴۰۴ برابر با ۳۰ مه ۲۰۲۵


نگاه روز

الاهه بقراط

این روزها در ارتباط با اعتصاب کامیونداران ایران تحلیل‌ها و بیانیه‌های زیادی به کیهان لندن می‌رسد که در بخش «دیدگاه» و «تریبون آزاد» منتشر می‌شوند.

در حالی که گروه‌های ایرانی خارج کشور با صدور بیانیه به حمایت از اعتصاب کامیونداران و رانندگان ماشین‌های سنگین می‌پردازند، این پرسش مطرح می‌شود که چرا اصناف و گروه‌های اجتماعی مختلف در ایران نیز فقط با صدور بیانیه‌‌هایی که در آنها به درستی بر مشکلات مشترک و حقوق مشترک و اهداف مشترک نیز تأکید شده، به پشتیبانی پرداخته و برای رسیدن به حقوق و اهداف مشترک به اعتصاب کامیونداران نمی‌پیوندند؟!

لینک مستقیم به ویدئو

 

برای امتیاز دادن به این مطلب لطفا روی ستاره‌ها کلیک کنید.

توجه: وقتی با ماوس روی ستاره‌ها حرکت می‌کنید، یک ستاره زرد یعنی یک امتیاز و پنج ستاره زرد یعنی پنج امتیاز!

تعداد آرا: ۰ / معدل امتیاز: ۰

کسی تا به حال به این مطلب امتیاز نداده! شما اولین نفر باشید

لینک کوتاه شده این نوشته:
https://kayhan.london/?p=381987