|نگاهی از پنجره به تاریخ معاصر ایران و صد سال پهلوی|
تهیه و تنظیم از فرید خلیفی
۴۴
دوران محمدرضاشاهی؛ شیروخورشید در خلیج فارس
۲۳ تا ۲۷ آذر ۱۳۳۷ رزمناوها و ناوچههای ارتش شاهنشاهی ایران به همراه سه ناو جنگی آمریکا مانوری مشترک در خلیج فارس برگزار کردند. ارتش شاهنشاهی ایران با درایت محمدرضا شاه پهلوی و بهره از برنامه دفاع مشترک آمریکا پیوسته در حال نیرومندتر شدن بود.
از پنجره تماشا کنید
ادامه دارد





