دوران محمدرضاشاهی؛ شیروخورشید در خلیج فارس (صد سال پهلوی؛ ۱۳۰۴ تا ۱۴۰۴)

|نگاهی از پنجره به تاریخ معاصر ایران و صد سال پهلوی|

تهیه و تنظیم از فرید خلیفی

۴۴

دوران محمدرضاشاهی؛ شیروخورشید در خلیج فارس

۲۳ تا ۲۷ آذر ۱۳۳۷ رزمناوها و ناوچه‌های ارتش شاهنشاهی ایران به همراه سه ناو جنگی آمریکا مانوری مشترک در خلیج فارس برگزار کردند. ارتش شاهنشاهی ایران با درایت محمدرضا شاه پهلوی و بهره از برنامه دفاع مشترک آمریکا پیوسته در حال نیرومندتر شدن بود.

از پنجره تماشا کنید

ادامه دارد

لینک مستقیم به ویدئو

 

برای امتیاز دادن به این مطلب لطفا روی ستاره‌ها کلیک کنید.

توجه: وقتی با ماوس روی ستاره‌ها حرکت می‌کنید، یک ستاره زرد یعنی یک امتیاز و پنج ستاره زرد یعنی پنج امتیاز!

تعداد آرا: ۱۲۴ / معدل امتیاز: ۵

کسی تا به حال به این مطلب امتیاز نداده! شما اولین نفر باشید