در آستانه ی سال نوی ایرانی، که نشانه ی روشن فرهنگ زمینی و خردمدار ما می باشد،
در آستانه ی نوروزی که پایه و گوهر آن بر حضور بی تردید انسان و بایستگی شادمانی او نهاده شده،
در آستانه ی نوروزی که آمدنش نشانه ی همبستگی و آشتی انسان ها با یکدیگر و با طبیعت است،
در آستانه ی نوروزی که اشاره پر معنایی به پایان سردی و تاریکی، و آغاز روشنایی و شادمانی دارد،
در آستانه ی نوروزی که با سایه انداختن بر سر همه ی انسان ها، با هر جنسیت و مذهب و مرام و عقیده ای، نماد روشن برابری خواهی و عدالت است. در آستانه سال نو ۲۵۸۵، و در پی چهل و هفت سال شوم و سیاه زیر سلطه حکومت اشغالگر جمهوری اسلامی و درگیر کردن مردمان ایران را با جنگی خانمانسور، .امیدواریم امسال برای مردمان رنج دیده ایران پیام آور صلح، آزادی، آرامش، رفاه و شادمانی باشد
با مهر و روشنی
بنیاد میراث پاسارگاد
نوروز ۱۴۰۵- ۲۵۸۵

