«جشنواره تئاتر ایرانیان لندن» برگزار شد

یکشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۴ برابر با ۱۲ اکتبر ۲۰۲۵


جشنواره تئاتر ایرانیان لندن نخستین دوره خود را در سه روز آخر هفته گذشته برگزار کرد. در این جشنواره ۸ نمایشنامه با ۹  اجرا توسط گروه‌هایی از آلمان و بریتانیا و نیز سه کنسرت موسیقی اجرا شد.

در برخی نمایش‌ها هنرمندان تئاتر ایرانی از سه کشور با یکدیگر همکاری داشتند.  جشنواره تئاتر ایرانیان لندن ادامه جشنواره تئاتر مستقل ایرانی لندن است که به ابتکار سوسن فرخ نیا برای هفت دوره از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ در این شهر برگزار شد. اغلب دست اندرکاران جشنواره جدید همان هنرمندانی بودند که در جشنواره قبلی نیز فعال بودند.  مسئولین این جشنواره متعهد شده بودند که ۱۵ درصد از سود آن را به کودکان بی‌شناسنامه و نیازمند درمان در استان سیستان و بلوچستان اختصاص دهند.

کیهان لندن از این جشنواره گزارشی تهیه کرده است.

لینک مستقیم به ویدئو

 

برای امتیاز دادن به این مطلب لطفا روی ستاره‌ها کلیک کنید.

توجه: وقتی با ماوس روی ستاره‌ها حرکت می‌کنید، یک ستاره زرد یعنی یک امتیاز و پنج ستاره زرد یعنی پنج امتیاز!

تعداد آرا: ۲ / معدل امتیاز: ۵

کسی تا به حال به این مطلب امتیاز نداده! شما اولین نفر باشید