گردهمایی مقابل ساختمان بی‌بی‌سی در لندن و راهپیمایی تا دفتر نخست‌وزیری

شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۵ برابر با ۳۰ مه ۲۰۲۶


شماری از ایرانیان ساکن بریتانیا روز یکشنبه سوم خردادماه ۱۴۰۵  پس از گردهمایی مقابل ساختمان بی‌بی‌سی در لندن، تا دفتر نخست‌وزیری راهپیمایی کردند. این برنامه در انتقاد به رویکردهای رسانه‌های جهانی و بی‌تفاوتی آنها درباره شرایط مردم ایران برگزار شد.

ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی، از هر دو طیف جمهوری‌خواه و پادشاهی خواه در تجمع مقابل ساختمان بی‌بی‌سی در لندن شش خواسته محوری را مطرح کردند: پایان سرکوب، قطع بودجه رژیم، آزادی اینترنت، اخراج دیپلمات‌های رژیم، آزادی زندانیان سیاسی و جلوگیری از اعدام‌ها و به رسمیت شناختن آلترناتیو منتخب دوران گذار.

حاضران در این تجمع با وجود گرمای کم‌سابقه هوا در ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر به سمت دفتر نخست وزیری راهپیمایی کردند و با سر دادن شعارهای انتقادی خطاب به دولت بریتانیا، نخست وزیر استارمر، و به ویژه خبرگزاری بی‌بی‌سی، و رسانه ملی پادشاهی بریتانیا، توجه افکار عمومی و عابران در خیابان را به مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران جلب کردند.

لینک مستقیم به ویدئو

 

 

 

 

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب لطفا روی ستاره‌ها کلیک کنید.

توجه: وقتی با ماوس روی ستاره‌ها حرکت می‌کنید، یک ستاره زرد یعنی یک امتیاز و پنج ستاره زرد یعنی پنج امتیاز!

تعداد آرا: ۸ / معدل امتیاز: ۵

کسی تا به حال به این مطلب امتیاز نداده! شما اولین نفر باشید