سازمان حقوق بشر ایران آماری را در این زمینه اعلام کرده است.
احمد رأفت با محمود امیری مقدم بنیانگذار و سخنگوی سازمان حقوق بشر ایران گفتگو کرده است.
برای امتیاز دادن به این مطلب لطفا روی ستارهها کلیک کنید.
توجه: وقتی با ماوس روی ستارهها حرکت میکنید، یک ستاره زرد یعنی یک امتیاز و پنج ستاره زرد یعنی پنج امتیاز!
تعداد آرا: ۰ / معدل امتیاز: ۰
کسی تا به حال به این مطلب امتیاز نداده! شما اولین نفر باشید





و ما قشر متوسط تکان نمیخوریم.چون خودمان که اعدام نشده ایم ، مدرسه روی سر کودکان ما که فرو نریخته ، بخاریها ی بچههای ما که آتش نگرفته، کولبر نیستیم که به رویمان تیر اندازی کنند، کارگر نیستیم که حتا اگر حقوقمان را دریافت کنیم چیزی برای خوردن ناداشته باشیم . فرزندانمان هنوز مجبور نشده اند برای فرار از مشکلات اقتصادی و بیکاری خودشان را به آب و آتش بزنند تا جایی پناهندگی بگیرند. پشت در بیمارستان که نمانده ایم. دارو هم که به اندازه لازم میتونیم تهیه کنیم.